چراغ های خیابانی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


پروژکتورها در چراغ‌های فضای بیرون بدون‌شک مهم‌ترین بخش چراغ‌های LED هستند. امروزه است.فاده از پروژکتورهای LED در برج‌های نوری با ارتفاع‌های متفاوت به دلیل صرفه مصرف انرژی و طول‌عمر بالا به سرعت در حال گسترش است.. از پروژکتورها در روشنایی مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مانند است.ادیوم‌ها و سالن‌ها، فرودگاه‌ها و غیره می‌توان است.فاده نمود. پروژکتورها در انواع مدل ساخته می‌شوند که اغلب دارای IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالا می‌باشند.

چراغ خیابانی اس ام دی: این چراغ ها برای روشنایی هم زمان معابر و جاده ها قابل است.فاده می باشند. این چراغ ها دارای یک ماژول، چیپ و تعدادی لامپ ال ای دی می باشند. با اندازه بسیار مناسب این محصولات می توان تعداد زیادی از آن ها را در یک چراغ خیابانی نصب کرد. این نوع از چراغ خیابانی را می توان در دو رنگ آفتابی و مهتابی مورد است.فاده قرار داد

رسام صنعت ونداد بزرگترین وارد کننده تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و همچنین تامیین کننده کلیه تجهیزات تابلو برق ، تجهیزات سیستم ارت ، تجهیزات روشنایی صنعتی ، تجهیزات فشار متوسط ، انواع سیستم کابل و کلیه تجهیزات برق صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع وابسته و پیمانکاران می باشد



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری