چراغ های ریلی در شرق تهران ( فروش )

Rail lights-1
Rail lights-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


در هنگام انتخاب نور چراغ ها، باید به شرایط است.فاده از آن ها توجه ویژه ای داشت. این شرایط می توانند تعیین کننده نوع نور و تعداد چراغ ها باشد. به طور کلی چراغ های ریلی در ترکیبی از نور زرد و سفید انجام می گیرد تا نهایتا رنگ نور بهتری به دست آید، اما به طور ویژه می توان گفت در صورتی که چراغ ریلی برای اماکنی مانند گالری جواهرات یا بوتیک و مزون است.فاده شود، چراغ ریلی با روشنایی زرد یا آفتابی پیشنهاد می شود؛ چرا که نور زرد به رنگ طبیعی نور نزدیک تر بوده و رنگ پارچه یا طلا را زیبا تر و درخشان تر می سازد. است.فاده از نور سفید در داروخانه ها می تواند رنگ روشن تری که تداعی کننده تمیزی بیشتر است. را ارائه کند. انتخاب رنگ نور سفید و یا زرد کاملا سلیقه ای است. و بر اساس میزان و رنگ نور محیط خارجی، نوع و رنگ غالب دکوراسیون داخلی، نوع محصول فروشی و … انجام می گیرد

اگر هم برای انتخاب تعداد چراغ ریلی مورد نیاز فضای خود، زمان کافی نداشته و یا نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان اکووات به صورت رایگان این کار را برای شما انجام داده تا با یک پیام، تعداد و نوع چینش چراغ ریلی مورد نظر شما مشخص شود. این مشاوره همراه با طراحی پروژه شما در پلاگین دیالوکس (Dialux) می‌باشد و شبیه سازی پروژه شما و روشنایی و نورپردازی آن توسط چراغ‌های اکووات انجام حواهد گرفت.

چراغ ریلی از آن دست ادوات روشنایی است. که کاربردهای گسترده‌ای دارد. چراغ ریلی میان طراحان روشنایی به خاطر انعطاف‌پذیری و زیبایی‌های ظاهری‌اش از محبوبیت خاصی برخوردار است. و رعایت یک سری نکات ساده در هنگام است.فاده و نگهداری چراغ ریلی می‌تواند احتمال خرابی این نوع روشنایی را تا حد مطلوبی کاهش دهد و نیاز شما را به تعمیرات چراغ ریلی کاهش دهد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران