چراغ های ریلی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Rail lights-1
Rail lights-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


چراغ ریلی سقفی ک گاهی به آن چراغ آویز یا تعلیق نیز می‌گویند، یک چراغ روشنایی است. که معمولاً توسط یک بند، زنجیر یا میله فلزی از سقف آویزان می‌شود. چراغ‌ چراغ ریلی سقفی اغلب به صورت چندتایی است.فاده می‌ شوند، در یک خط مستقیم بر روی میز آشپزخانه و سرویس‌ های غذاخوری یا گاهی اوقات در حمام آویزان می‌ شوند. سیستم های ریلی روشنایی در رنگ های سیاه و سفید موجود است. و در صورت نیاز می توان آنها را مونتاژ کرد. می توانید نورافکن یا چراغ های آویز خود را روی آداپتور مسیر نصب کنید و از نور زیبای آن بهرمند شوید. نورپردازی با  چراغ ریلی سقفی شامل مجموعه ای از چراغ ها است. که بر روی یک سازه فلزی یا پلکسی گلاس اجرا می شوند و نورافکن های قابل تنظیم یا لامپ های آویز به آنها متصل می شوند. به طور خاص، رایج‌ ترین سیستم‌ های روشنایی مسیر، سیستم‌ هایی هستند که از نورافکن یا لامپ‌ های نصب شده بر روی مسیرهای توکار در سقف است.فاده می‌ کنند: مسیرها می‌توانند از فلز یا از جنس فلز ساخته شوند.

اگر هم برای انتخاب تعداد چراغ ریلی مورد نیاز فضای خود، زمان کافی نداشته و یا نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان اکووات به صورت رایگان این کار را برای شما انجام داده تا با یک پیام، تعداد و نوع چینش چراغ ریلی مورد نظر شما مشخص شود. این مشاوره همراه با طراحی پروژه شما در پلاگین دیالوکس (Dialux) می‌باشد و شبیه سازی پروژه شما و روشنایی و نورپردازی آن توسط چراغ‌های اکووات انجام حواهد گرفت.

انواع لوستر و چراغ های ریلی به عنوان پرفروش ترین محصولات بازار به شمار می آیند. قابلیت حرکت دادن به سمت راست و چپ، داشتن وزن سبک، تامین نور محیط به اندازه مورد نیاز، مقرون به صرفه جزء مهمترین و اصلی ترین ویژگی های این محصولات محسوب می شود. لازم به ذکر است. که چراغ ها و لوسترهای ریلی به بهترین شکل ممکن نور را متمرکز خواهند کرد. به دلیل برخوردار بودن از این ویژگی امکان بهتر دیده شدن هر نوع کالایی را فراهم می کند. همین مسئله در فضاهای فروش و نمایشگاه هایی که قصد دارند آثار هنری خود را به صورت واضح در معرض نمایش قرار دهند نقش مهمی را ایفا می کند. کاهش دادن و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی یکی دیگر از ویژگی های لوستر و چراغ های ریلی بوده که منجر به محبوبیت پیدا کردن آنها شده است.. 



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه