چراغ های زیر پله و کنار پله در شرق تهران ( فروش )

Lights under the stairs and next to the stairs-1
Lights under the stairs and next to the stairs-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


چراغ‌ بغل پله‌ای یک نوآرایی منحصر به فرد در بدنه پله‌هاست که باعث روشنایی آن ناحیه و جلوگیری از صدمه‌ دیدن افراد در هنگام بالا و پایین آمدن از پله‌ها می‌شوند. چراغ بغل پله‌ای در انواع با سایز  و توان منبع نور متفاوت، در دسترس است. و می‌توانید آنها از هر فروشگاه معتبری خریداری کنید.

امروزه نورپردازی به یکی از المان‌های محیط در طراحی داخلی ساختمان و طراحی محیط تبدیل شده است.. اگرچه در گذشته نورپردازی بیشتر به منظور ایجاد روشنایی در محیط بوده است.؛ اما امروزه نورپردازی علاوه بر ایجاد روشنایی، اهداف دیگری دنبال می‌کند. مسئله زیباسازی به یکی از مهم‌ترین اهداف نورپردازی تبدیل شده است.. این روزها، نورپردازی در بسیاری از مکان‌ها به عنوان یک عامل هنری و وسیله‌ای برای برجسته‌تر کردن و زیباتر کردن محیط تبدیل شده است..

چنانچه از اسم آن پیداست، چراغ دفنی از انواع چراغ‌هایی است. که در محیط‌های باز مثل پارک‌ها، باغچه‌ها، است.خر‌ها و است.فاده در طراحی و نورپردازی محیط‌های بیرون از سازه، است.فاده می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های یک چراغ دفنی، است.قامت آن در مقابل فشار و ضربه شدید است.. این چراغ‌ها، به عنوان مثل وقتی در پارک‌ها نصب می‌شوند، در معرض ضربه‌، باران و برف، هوای گرم و سرد و فشارهای زیادی قرار می‌گیرند. بنابراین جنس شیشه محافظ و فریم این لامپ‌ها باید از نوعی با است.حکام بالا و ضربه‌گیری خوب انتخاب شود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران