چراغ های زیر پله و کنار پله در شرق تهران ( فروش )

Lights under the stairs and next to the stairs-1
Lights under the stairs and next to the stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


فروشگاه‌های بزرگ همیشه نیازمند سطح وسیعی از نورپردازی محیطی هستند. به عبارتی، کالاهای فروشگاه را باید در نور بسیار بالا و با درخشندگی محیطی زیاد در معرض دید قرار دهند تا تمام ویژگی‌های موجود در محصول نمایان باشد. از جمله مهمترین ویژگی‌های چراغ دفنی فروشگاهی، امکان درخشش در زاویه‌های مختلف و پوشش سطح وسیع‌تری از فضای فروشگاه است.. چراغ دفنی فروشگاهی به صورت رقص نور و جلوه‌های ویژه نیز به کار گرفته می‌شود.

چراغ زیر پله ای و کنار پله‌ ای این روزها کاربردهای بسیار متفاوتی دارد و شما می‌توانید در مکان‌های مختلف از این دست چراغ‌ها است.فاده کنید. توجه داشته باشید که از چراغ زیر پله ای و کنار پله‌ ای هم می‌توان برای نورپردازی پله‌های داخلی خانه، مثل پله‌های میان طبقات یا پله‌های آپارتمان‌های دوبلکس است.فاده کرد و هم می‌توان برای نورپردازی پله‌های محیط خارجی مثل ورودی ساختمان، پله‌های حیاط و ویلا و پله‌های باغ‌ها و پارک‌ها است.فاده کرد. در ادامه برخی از کاربردهای اصلی چراغ زیر پله و کمک پله ای را بررسی می‌کنیم:

شار نوری این چراغ لومن است. و زاویه تابش آن برابر با درجه می باشد به همین دلیل می تواند نور با گستردگی مناسبی در فضا منتشر سازد. در ساختمان داخلی این چراغ از ال ای دی است.فاده شده است. که هم طول عمر محصول را بالا می برد و هم نور با کیفیت تری را منتشر می سازد. یکی از ویژگی های این چراغ داشتن CRI یا شاخص نمود رنگ بالای درصد است. که نشان می دهد اجسام با رنگ واقعی خود زیر این نور دیده شوند



( فروش ) های دیگر در شرق تهران