چراغ های زیر پله و کنار پله در شهر ری ( فروش )

Lights under the stairs and next to the stairs-1
Lights under the stairs and next to the stairs-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


فروشگاه‌های بزرگ همیشه نیازمند سطح وسیعی از نورپردازی محیطی هستند. به عبارتی، کالاهای فروشگاه را باید در نور بسیار بالا و با درخشندگی محیطی زیاد در معرض دید قرار دهند تا تمام ویژگی‌های موجود در محصول نمایان باشد. از جمله مهمترین ویژگی‌های چراغ دفنی فروشگاهی، امکان درخشش در زاویه‌های مختلف و پوشش سطح وسیع‌تری از فضای فروشگاه است.. چراغ دفنی فروشگاهی به صورت رقص نور و جلوه‌های ویژه نیز به کار گرفته می‌شود.

شار نوری این چراغ لومن است. و زاویه تابش آن برابر با درجه می باشد به همین دلیل می تواند نور با گستردگی مناسبی در فضا منتشر سازد. در ساختمان داخلی این چراغ از ال ای دی است.فاده شده است. که هم طول عمر محصول را بالا می برد و هم نور با کیفیت تری را منتشر می سازد. یکی از ویژگی های این چراغ داشتن CRI یا شاخص نمود رنگ بالای درصد است. که نشان می دهد اجسام با رنگ واقعی خود زیر این نور دیده شوند

شما می‌توانید انواع چراغ پله و زیر پله را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی هومیلو خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهیم.



( فروش ) های دیگر در شهر ری