چراغ های زیر کابینتی و رگال در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Under-cabinet and Regal lights-1
Under-cabinet and Regal lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


چراغ های هالوژنی و زنونی در اشکال مختلف تولید می شوند و می توانند زیر کابینت های شما نصب گردند و نور مورد نظرتان را تامین نمایند البته چراغ های زنونی نور خیره کننده ای دارند و ممکن است. سبب آزار چشم شوند و یا ممکن است. گرم شدن آنها به لوازم شما آسیب بزند. از نکات مثبت این چراغ ها می توان به سیمکشی آسان آنها اشاره کرد و همچنین از نقاط ضعف آنها این است. که نور زیادی تولید می کنند بنابراین مجبور هستید تعداد کمی چراغ است.فاده نمایید.

 یکی از مسائل مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون نورپردازی محیط مورد نظر می‌باشد که همان طور که در صفحه روشنایی فضای داخلی گفته شد اگر این نورپردازی صحیح و اصولی انجام گیرد فضایی جذاب و دلنشین برای مخاطبین ایجاد خواهد گردید. مسئله ضروری در نورپردازی تناسب بین تجهیزات نورپردازی (نوری که از خود ساطع می کنند و ظاهر تجهیز مورد نظر) و معماری یا دکوراسیون محیط مورد نظر می‌باشد، یعنی در هنگام انتخاب تجهیزات روشنایی برای محیط مورد نظر باید به نوع معماری و نحوه چیدمان وسائل توجه نمود تا وقتی که تجهیزات در محیط کار گذاشته شد نه تنها بتواند با نور جذابش محیط را دل نشین جلوه دهد بلکه با ظاهرش نیز بر زیبایی و جذابیت محیط بیفزاید. حال باید گفت که تجهیزات روشنایی در کنار یکدیگر محیط را راحت‌تر روشن نگه می‌دارند و جلوه‌ای خاص به محیط می‌بخشند.

منزل شما جایی است. که به راحتی می توانید بخش های مختلف آن را نورپردازی نمایید و متناسب با کاربری هر فضا رنگ و نوع نور مورد نظرتان را انتخاب کنید البته در اصول نورپردازی و طراحی دکوراسیون منازل ابتدا بهتر است. در صورت امکان از نور طبیعی است.فاده شود و در کنار آن با است.فاده از



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه