چراغ های صنعتی و کارگاهی و سوله ای در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial, workshop and shed lights-1
Industrial, workshop and shed lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


تاسیسات صنعتی را به دو دسته کلی می‌توان تقسیم بندی کرد: تاسیسات تولیدی و تاسیسات انبار یا نگهداری. سوله و انبارها بزرگترین بخش سیستم‌های صنعتی هستند، ویژگی‌های انبارها عبارت است. از: طراحی یکپارچه (معمولاً به شکل مستطیل)، سقف بلند (از تا متر) و بخش بارگیری. با توجه به اینکه برای است.فاده حداکثر از فضای انبار، از قفسه و راهروهای باریک و بلند است.فاده می‌شود، تامین روشنایی اصولی انبارهای یک چالش اساسی است.. تاسیسات تولیدی شامل تجهیزاتی جهت ساخت، مونتاژ، کنترل کیفیت، تدارکات و... می‌شوند. ارتقاع سقف در تاسیسات تولیدی از تا متر متغیر است..

گروه تولیدی دایانو در زمینه تولید و فروش انواع محصولات، تجهیزات روشنایی و لوازم تابلوسازی فعالیت دارد و محصولات خود را با کیفیتی بی نظیر و قیمت رقابتی متناسب با توان خرید مشتریان خود، به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه

آرتا الکتریک فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت روشنایی و برق است.. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است.. حضور ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است. که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام افراد است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران