چراغ های صنعتی و کارگاهی و سوله ای در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial, workshop and shed lights-1
Industrial, workshop and shed lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


با توجه به کیفیت ساخت، طول عمر آنها از تا ساعت تغییر می‌کند. تاخیر ندارند. رنگ نورهای متنوعی دارند. تابش نور آن‌ها جهت‌دار، بدون اثر حرارتی و اشعه‌های مضر مانند ماورابنفش هست. همچنین هیچ گونه عنصر خطرناکی مانند جیوه در ساخت آنها است.فاده نشده است.. و نهایتاً نگهداری و نصب آسان باعث شده است. تا این لامپ‌های تقریباً جایگزین تمامی تجهیزات نورپردازی دیگر شوند.

ال ای دی‌ها به صورت تراشه‌های COB یا SMD بر سطح صاف هیت سینک نصب می‌شوند. جلوی ال ای دی‌ها با تعدادی آینه یا یک پوشش پلاستیکی یا شیشه‌ای پوشیده می‌شود. در نتیجه نور محصور شده و تراشه‌ها از آسیب‌های تصادفی محافظت می‌شوند. از دیگر مواردی که در محیط‌های صنعتی و به طور خاص کارگاه‌های تولیدی باید به آن توجه شود، موادی است. که در فرآیند ساخت است.فاده می‌شود. اگر در محیط کارگاه، بخار مواد سمی یا هر گونه ماده آسیب‌زای دیگری وجود داشته باشد، باید از پروژکتورهایی با نرخ حفاظتی بالا (IP یا بیشتر) است.فاده شود تا ذرات معلق در هوا وارد، لامپ نشده و عمر مفید محصول کاهش پیدا نکند.

اهمیت مسئله روشنایی و همچنین چراغ های کارگاهی در صنعت بسیار زیاد است. بدین خاطر که تاثیر مستقیمی را با سلامت کارکنان و بازدهی فعالیت آنان داشته که بایستی به روشنايي و كاربرد اصول فني در آن توجه ویژه ای را داشت. چراغ های سوله ای و صنعتی در واقع از محصولاتی میباشند که در سوله ها و کارگاهها دارای کاربرد می باشند که منبعی برای تامین روشنایی نیز می باشد. چراغ های سوله ای دارای ویژگی‌ های خاصی میباشند که آنها را از دیگر چراغ‌ های قابل است.فاده در سایر محیط ها تفکیک می نماید .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری