چراغ های چشمی و پارکتی در شرق تهران ( فروش )

Eye and parquet lights-1
Eye and parquet lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


انواع چراغ های پارکتی و چشمی و انگشتی چراغ هایی هستند که با است.فاده از لامپ های مختلف مورد است.فاده قرار میگیرند ، و ممکن است. در قاب های مختلف باشند که انتخاب آنها با سلیقه مشتریان صورت می پذیرد،  و به نظر آنها بستگی دارد . امروزه لامپ است.فاده شده در چراغ های پارکتی و چشمی بیشتر از نوع led می باشد به دلیل اینکه در ساختمان آنها تعداد بسیاری دیود نوری که بر روی برد است. تنظیم شده است. به همین دلیل  موجب کیفیت بالا در آنها میگرد. نکته مهم درباره این چراغ ها این است. که معمولا توان پایین تری به عنوان چراغ دکوراتیو در راه پله ها ،لابی های ساختمان و غیره مورد است.فاده قرار میگیرند . نکته مهم در خصوص چراغ های پارکتی ، از لامپ های cob وled است.فاده می گردد که دارای رنگ های نوری و طیف مختلف میباشد و جهت نورپردازی در کف پارکت ساختمان ها است.فاده میگردد . 

چراغ های چشمی معمولاً به صورت توکار نصب می شوند و برای است.فاده از آنها لازم است. ابتدا برشی به اندازه مناسب در سقف یا در محل مناسب ایجاد کرده و چراغ را در آن قرار داد. این چراغ ها در محیط مورد نظر نور ملایم و زیبایی ایجاد میکنند . 

انواع مختلفی از چراغ پارکتی ، چراغ های چشمی و انگشتی وجود دارد و در دسترس بودن قاب های مختلف این امکان را به خریدار می دهد که نوع آن را به سلیقه خود انتخاب کند. این نوع چراغ  ها نسبت به چراغ های قدیمی گرمای کمتری تولید می کنند و دمای پایینی دارند با ولتاژهای مختلف مانند وات یا وات تولید می شوند و به انتخاب مشتری مقرون به صرفه هستند که میتوانید برای نورپردازی از آنها است.فاده کنید و محیطی جذاب ایجاد کنید . شما میتوانید چراغ مورد نظر خود را از برند برق نت تهیه کنید و از کیفیت بالای محصولات این برند برخوردار شوید . 



( فروش ) های دیگر در شرق تهران