چراغ های چشمی و پارکتی در شهر ری ( فروش )

Eye and parquet lights-1
Eye and parquet lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


در گذشته از انواع چراغ ها و لامپ های روشنایی برای روشن نگه داشتن محیط است.فاده می کردند ، نکته مهم در خصوص این لامپ ها میزان مصرفشان بسیار بالا بود و در اثر روشن ماندن گرمایش بسیار زیادی تولید میکردند ولی امروزه این گونه نیست با پیشرفت زمان و تکنولوژی لامپ های متنوع و انواع چراغ های پارکتی و چشمی و انگشتی عرضه بازار جهت مصرف مشتریان شد . تمایز چراغ های مدرن با چراغ های قدیمی در این است. که  است.فاده از چراغ های قدیمی را برای افراد و خانواده های ایرانی دچار مشکل کرد است.فاده بسیار انرژی مصرفی و پرداخت هزینه بسیار بود ، که مردم با احساس نیاز به سمت است.فاده از انواع چراغ های پارکتی و چشمی و انگشتی سوق یافتند . انواع چراغ های پارکتی و چشمی و انگشتی جز محصولاتی به شمار میروند که مصرف بسیار کمی نسبت به چراغ های قدیمی دارند و دوام و عمر بیشتری نیز همراه با کیفیت بالاتری دارند . از این نوع چراغ ها در محیط های مختلف مانند محیط منازل  ، محیط اداره ها  ، هتل ها ، سالن های نمایش ، سالن اجتماعات و غیره مورد است.فاده قرار میگیرند و نور لازم با میزان انرژی کم و نور محیط بالا را فراهم می کنند. 

یکی از کاربردهای اصلی چراغ چشمی است.فاده از آنها به عنوان چراغ های دکوراتیو می باشد که این نورپردازی بیشتر جنبه زیبایی بصری دارد به طور مثال می توان در یک سرویس بهداشتی به عنوان نورتاکیدی بر روی عنصر دکوراتیو یا برای تاکید بر روی یک گلدان 

بکه بر اساس آخرین است.اندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده و دارنده است.اندارد از CE اروپا و است.اندارد ROSH می باشد، به علاوه این محصول فاقد مواد سمی و خطرناک است. و هیچ زیانی برای طبیعت و موجودات زنده ندارد. این شرکت برای تمامی محصولات خود از جمله این چراغ پارکتی ضمانت نامه ساله در نظر گرفته است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری