چراغ پارکی، چراغ حیاطی، چراغ باغی و باغچه ای در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Park lights, yard lights, garden and garden lights-1
Park lights, yard lights, garden and garden lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


چراغ باغی و پارکی : چراغ پارکی و باغی از انواع چراغ های حیاطی و محوطه ای است. که برای تامین روشنایی پارک ها ، باغ ها ، فضاهای سبز و ویلاها است.فاده می شود که این چراغ ها معمولا دارای مدل های مختلفی هستند و می توانند ضمن نورانی کردن یک محیط ، زیبایی آن را نیز تامین نمایند البته در رابطه با محوطه های باز مانند پارک ها یا تفرجگاه ها است.فاده از انواع چراغ پارکی و باغی این امکان را فراهم می آورد که امنیت آن محل تامین گردد و خانواده ها بتوانند به راحتی در شب نیز از فضاهای پارکی است.فاده نمایند.

انواع چراغ پارکی ، باغی یا باغچه ای از ورقه های آلومینیومی و آهنی ساخته شده اند و همچنین برای تولید حباب های این چراغ ها نیز از مواد پلاستیکی مثل پلی کربنات و پلی اکرولیک است.فاده شده است. که دارای مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی و گردوغبار می باشند و به راحتی شما می توانید از چراغ باغی یا چراغ باغچه ای در محوطه های باز است.فاده نمایید.

چراغ باغچه ای می تواند با سیستم برق کار کند که در این حالت شاید هزینه های حاصل از آن مقرون به صرفه نباشد ولی شما می توانید از چراغ باغچه ای خورشیدی است.فاده کنید که نیازی به سیم کشی ندارد و در طول روز نور خورشید را جذب می کند و در باطری خود ذخیره می کند و با تاریک شدن هوا از انرژی ذخیره شده برای روشن کردن محیط است.فاده می نماید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه