کرکره برقی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Electric shutters-1
Electric shutters-2



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است. و برای است.فاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

از انجا که معمولا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی خارج از شهر واقع شده اند میتوان این نتیجه را گرفت که برای نصب نمودن کرکره برقی های صنعتی از ریل صنعتی است.فاده می شود. در ادامه در رابطه با مزایا و کاربرد های این نوع کرکره برقی به صورت جامع صحبت کرده ایم.

یکی از اصلی ترین ویژگی های کرکره صنعتی امکان کنترل از راه دور آن می باشد. در این نوع کرکره دیگر حتی نیازی به پیاده شدن از ماشین خود ندارید و تنها با فشردن یک دکمه که بر روی ریموت درب کرکره صنعتی قرار گرفته است. میتوانید اقدام به باز و بسته نمودن درب نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران