کرکره برقی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Electric shutters-1
Electric shutters-2



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است. و برای است.فاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

موتور های درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای از جهت قدرت و سرعت دارای انواع مختلفی است.. برای مثال: قدرت موتور ساید صنعتی که گیربکسی می باشد از ۵ نیوتن تا ۵ نیوتون است. که سرعت آن از ۵/ دور در دقیقه تا دور در دقیقه  می باشد  که شما می توانید نسبت به مکانی که درب اتوماتیک را در آن نصب می کنید، موتور آن را نیز انتخاب نمایید.

کرکره برقی صنعتی،کرکره صنعتی،قیمت کرکره برقی صنعتی،قیمت کرکره صنعتی،تیغه کرکره برقی صنعتی،تیغه صنعتی،موتور کرکره برقی صنعتی،قیمت کرکره برقیی صنعتی،قیمت کرکره صنعتی،قیمت موتور کرکره صنعتی،موتور توبلار صنعتی،موتور ساید صنعتی،قیمت موتور توبلار صنعتی،قیمت موتور ساید صنعتی،قیمت تیغه سانتی صنعتی،قیمت تیغه سانتی صنعتی



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه