کرکره برقی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Electric shutters-1
Electric shutters-2



&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


کرکره برقی های صنعتی به دلیل وزن بالای ان ها و همچنین میزان تردد بالای روزانه در آن ها دارای موتور های قوی و ولتاژ کاری بالایی هستند، شما میتوانید برای است.علام قیمت موتور کرکره برقی صنعتی و همچنین مشاهده لیست قیمت انواع درب کرکره ای برقی صنعتی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید.

کرکره برقی های صنعتی به دلیل بالا بودن تردد در آن ها دارای موتور قوی بوده و به دلیل آلومینیومی بودن جنس تیغه های آن یکی از ایمن ترین نوع کرکره برقی های موجود در بازار می باشند. لازم به ذکر است. این نوع کرکره برقی انتخاب عموم مردم نمیباشد و فقط افرادی که به دنبال کرکره برقی برای سوله و یا کارگاه خود هستند این نوع کرکره برقی را انتخاب می نمایند. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با

در حال حاضر کرکره برقی برای تردد در مکان هایی همچون  ورودی منازل، ویلاها، سوله و سازه های صنعتی و اداریی، مراکز فروش و مغازه ها  نصب می گردد . کرکره های برقی معمولا  از جنس بیلت فابریک یا همان شمش آلومینیوم بوسیله دستگاه های اکسترود تولید و به مرحله ای که درجه سختی هم گفته می شود می رسد در آخر با رنگ اکترواستاتیک مرحله تولید خاتمه می یابد



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه