کلید و پریز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Switches and Sockets-1
Switches and Sockets-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


کلید های صنعتی معمولاً بسته به محل است.فاده و کاربرد آنها به روش های مختلفی تولید می شوند. به عنوان مثال ، از نظر ساختار خارجی ، برای مکانهای مرطوب ، خشک ، گرم و یا مکانهایی که ممکن است. تحت تأثیر قرار گیرند ، به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که باعث می شود مقاومت لازم در برابر این عوامل را داشته باشند و از نظر آمپراژهای مختلف از نظر انتقال است.فاده می شود و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند.

کلیدهای مرکب نوع دیگری از کلید های صنعتی هستند که نیروهای مکانیکی را برای تغییر حالت از انرژی متوسط می پذیرند. انواع رله مثل بی متال، کلیدهای اتوماتیک و کنتاکتور ، فتوسل، ترانزیستورها و سایر قطعات الکترونیکی متعلق به این کلید هستند.

کلیدهاي دستي دائمي همیشه یک موقعیت ثابت را حفظ می کند و برای تغییر موقعیت باید دوباره فشار داده شود. به عبارت دیگر ، کلیدهای دائمی از نظر ساختمان داخلی به شکل های مختلف اهرمی یا تیغه ای، غلطکی ، زبانه ای، سلکتور سوئیچ و کلید گردان ساخته می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه