یو پی اس UPS در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

UPS UPS-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


از آن جایی که فلایویل ها منبع پشتیبانی نیروی مکانیکی هستند، احتیاجی نیست که از موتور الکتریکی یا ژنراتور به عنوان واسط بین UPS صنعتی و موتور دیزلی که به عنوان تامین کننده نیروی اضطراری در نظر گرفته شده، است.فاده کند. هدف از طراحی UPS صنعتی مبتنی بر فلایویل در مقایسه با یو پس اس صنعتی دیگر، ارائه جریان خروجی بسیار بالا می باشد. UPS صنعتی دوار بهتر می تواند جریان هجومی را برای بار های القایی مانند بار های راه اندازی موتور یا کمپرسور یا دیگر تجهیزات صنعتی، ارائه نماید. ویژگی جالب UPS صنعتی فلایویل این است. که UPS صنعتی دوار قادر به تحمل شرایط اتصال کوتاه تا برابر بیشتر از یک UPS صنعتی مبتنی بر باتری، است..

یک است.ابلایزر تا ولت را به تلویزیون اجازه می دهد و برق باقیمانده را به صورت گرما تبدیل یا هدر می دهد. از طرف دیگر یک اینورتر مقدار کافی برق به تلویزیون می دهد و انرژی باقیمانده را ذخیره می کند. در حالی که اینورتر جریان پشتیبان را در صورت اتلاف برق تأمین می کند

برای هر وسیله برقی که نیاز به برق حفاظت شده در تمام زمان ها و حتی در زمان قطع برق دارند نظیر سیستم های کامپیوتری ، دوربین مدار بسته ، دستگاه پوز و خرید فروشگاهی ، تلویزیون و سیستم های مخابراتی، پزشکی، CNC، آزمایشگاهی، نظامی ، صنعتی و &#; مناسب است. .



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه