خدمات نمایندگی، فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش برند جک در غرب تهران, شرق تهران, جنوب تهران, شمال تهران, تهران, شهریار, شهر ری, ورامین, پاکدشت, پردیس,
با بیداری بازار در گوشه و کنار خیابان های چین و ایران، ایستادگی کردن در مقابل پیشرفت تکنیکال می تواند دشوار باشد. از طرف دیگر، جک S به هیچ وجه از اهمیت خاصی برخوردار نبود. بدون توربوشارژر بدون درایو تمام چرخ هیچ فناوری بزرگ و با سرعتی که برای تسخیر نسل بعدی وجود ندارد. اما این کراس اوور عجیب و با وقار جذابیت های بسیاری را برای خود دارد. برای یک S این چندان کم نیست. این خودرو در صدر خط کراس اوورهای کوچک JAC قرار داشته و دارای فضا و ابزاری است. که بسیار بالاتر از قیمت آن است.. در فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور خودرو هایی مانند جک S را نیز عرضه می نماییم. خودروی S بیشتر شبیه نسخه فوق العاده S بوده است.. دماغه بزرگ، با چراغهای پروژکتور DRL مجهز به آن، مشبک بزرگ شش ضلعی و سپر X شکل، شباهت غریبی با Ford EcoSport جدید دارد. اما صورت S یک سال قبل از فورد راه اندازی شد، پس چه کسی کپی کرد؟ از طرف دیگر، قسمت انتهایی کمی به ساختار کره ای / چینی نزدیکی بیشتری دارد. یک سقف بلند با ستونهای A به جلو هل داده شده است. و پوشش سنگین سیاه رنگی که به سمت عقب به بالا کشیده شده و باعث می شود جک S کوچکتر از آنچه در واقع است. ظاهر شود. نوارهای کروم با طراحی بسیار دقیق، روکش پلاستیکی سیاه را حتی بیشتر از حالت عادی شکننده نشان می دهد. چرخ های کوچک اما جذاب آلیاژی اینچی این توهم را تکمیل می کنند.
اما در سال هیوندای دوباره دست به دست کرمان موتور شد و نمایندگیاش را به او سپرد. این کار هیوندای تقریبا همزمان با کمرنگ شدن فعالیت آسان موتور انجام شد. هنوز هم نمیدانیم چه تعاملاتی میان هیوندای و آسان موتور شکل گرفته بود، ولی کاملا مشخص بود که هرچقدر کرمان موتور فعالیتش را با هیوندای گسترش میداد، از آن طرف هم آسان موتور بیشتر به حاشیه میرفت و نهایتا در اواخر بهار نیز عرضه محصولات هیوندای را متوقف کرد.
سال ، دومین محصول جک در ایران، سدان J بود و دو نسخه جی دندهای و همچنین جی اتوماتیک داشت که نسخه اتوماتش از تجهیزات بیشتر و پیشرانه حجیمتر و قدرتمندتری نیز بهره میبرد. خط تولید J در زمستان برای همیشه از حرکت ایستاد.