فروش بروسکوپ ( آندوسکوپ ) در شهر ری

endoscope-1
endoscope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


این دستگاه یک دوربین بازرسی با ویدئو بروسکوپ می باشد که به وسیله آن می توان از محل های غیر قابل دسترسی بازدید نمود مانند: داخل سیستم های مکانیکی ، موتور خودرو و&#; . در این محصول تصاویر بر روی یک TFT LCD . اینچی با رزولوشن ×  نشان داده می شوند.

وقتی به منبع نور در یک منطقه تاریک نیاز دارید که حتی انگشت کوچک شما از آن عبور نمی کند و یک چراغ قوه کوچک ساده هم نمی تواند به شما کمک کند. شما به چیزی شبیه به این دو ابزار نیاز دارید &#; بروسکوپ و آندوسکوپ ، که به خوبی طراحی شده اند تا در زوایای مختلف برای این امر به کار گرفته شوند. در این مقاله ، تفاوت اصلی بین

ویدئو بروسکوپ دیجیتالی CEM BS- دوربین بازرسی تصویری برسکوپ ضد آب ،دارای LCD با وضوح بالا . "TFT LCD ، پشتیبانی از عکس / فیلم ، نمایشگر زمان / تاریخ و چند زبانه، همچنین میتوانید ویدئو و تصاویر را از طریق کارت SD یا کابل USB به کامپیوتر منتقل کنید. بدنه دستگاه با طراحی مدرن ضد آب (IP )، عایق، انعطاف پذیر از مقاومت بالایی برخوردار است.. مناسب برای مشاهده مناطقی که به راحتی قابل مشاهده نیستند و نمیوانند لمس شوند و یا نمیتوان از طریق چشم بررسی کرد.



( فروش ) های دیگر