فروش بلبرینگ در بومهن

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


طراحی شیار عمیق دو ردیفه مشابه طراحی شیار عمیق تک ردیفه می باشد و دارای شیار عمیق بدون وقفه ای هستند. در این نوع انطباق بین ساچمه و شیار عمیق بالا می باشد. تحمل بار در این بلبرینگ ها محوری و در دو جهت و نیز بار شعاعی می باشد. کاربرد این محصولات زمانی است.فاده است. که تک ردیفه شیار عمیق توانایی تحمل بار را ندارد. این محصولات نسبت به شیار عمیق تک ردیفه دارای قطر داخلی و خارجی کمی عریض تر هستند اما به طور قابل توجهی دارای ظرفیت بالاتری نسبت به بلبرینگ های تک ردیفه شیار عمیق هستند. کاربرد این بلبرینگ ها زمانی است. که یک بلبرینگ قدرت تحمل بار کافی را ندارد. اصطلاحا با نام ساچمه گرد نیز معروف هستند. بسته به نوع قرار گیری توانایی تحمل بار محوری در یک طرف و دو طرف را دارند.

بلبرینگ های صنعتی که در کنار رولبرینگ ها و یاتاقانها بطور کلی دسته برینگ ها را تشکیل میدهند دارای تنوع مختلفی هستند. بلبرینگ صنعتی بر حسب نوع کاربری، زاویه و نحوه اتصال محور ها، نوع ساچمه های غلطشی بکار رفته در ساختمان بلبرینگ صنعتی، جنس، زاویه تعلیق و انتقال نیرو دسته بندی میشوند. از بین انواع مختلف بلبرینگ ها بلبرینگ های شیار عمیق دارای مصارف گسترده تری در صنایع مختلف می باشند و با برند های مختلفی نیز تولید میشوند. بلبرینگ ها بر خلاف ساختمان ساده ای که دارند دارای است.اندارد های بسیار دقیقی در طراحی مکانیکی و همچنین متریال بکار رفته دارند و تولید آنها در سطح جهانی تنها توسط چند برند معتبر برای کاربری های سنگین صورت می پذیرد چرا که در صورت اختلال در کار بلبرینگ صنعتی و یا شکست آنها ضررهای بسیار پر هزینه ای به سیستم و ماشین آلات تحمیل میشود.

بلبرینگ ها قطعات صنعتی بسیار پرکاربردی هستند که با ساختاری فولادی تولید میشوند و برای کاهش اصطکاک گردشی مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ جزو پرکاربردترین قطعات صنعتی می باشد که تقریبا در تمام ماشین آلات صنعتی به منظور کنترل و ساپورت بارهای محوری مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ صنعتی دارای سه بخش اصلی هستند و در واقع از ساچمه به منظور انتقال بار بین دو برینگ یا یاتاقان است.فاده میکنند. با گردش محور متصل به برینگ داخلی در هر جهت ساچمه های داخلی بلبرینگ در جهت مخالف به گردش در می آیند. از آنجا که ساچمه های بلبرینگ صنعتی حرکت گردشی دارند میزان اصطکاک تولید شده بسیار پایین تر از حالتی است. که دو سطح بر روی یکدیگر سایش پیدا می کنند. بسته به جهت گردش و نوع بار شکل های مختلفی از بلبرینگ تولید میشوند که هر یک کاربری ویژه ای دارند. انتخاب بلبرینگ صنعتی مناسب با دستگاه ها معمولا طبق بروشور و کاتالوگ تولید کننده دستگاه ها صورت می پذیرد و امری کاملا مهندسی می باشد. بلبرینگ ها از آنجا که سطح تماس مقطع ساچمه ها با سطوح برینگ بسیار کم و بصورت نقطه ای است. دارای مقاومت باری بسیار کمتری نسبت به دیگر برینگ ها من جمله رولبرینگ هستند.



( فروش ) های دیگر