فروش بویلر موتورخانه ای در شهر جدید اندیشه

Engine room boiler-1
Engine room boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


هیتر روغن داغ یا بویلر روغن داغ یا دیگ روغن داغ دستگاهی است. که جهت انتقال حرارت بین سیال گرما گیرنده و سیال گرما دهنده به کارمیرود. در هیتر روغن داغ با ایجاد سطح انتقال حرارت لازم، گرمای گازهای حاصل از احتراق مشعل به روغن حرارتی در حال گردش منتقل گشته و موجب افزایش دمای آن می گردد. هیتر روغن داغ باید به گونه ای طراحی و تولید گردد که انتقال حرارت در سه پاس کامل حرارتی بین روغن و گازهای حاصل از احتراق صورت گیرد.

مدیران, مهندسین و مشاورین کارخانه بویلر صنعت افتخار خود می دانند که در تمام سال سابقه موفق خود در تولید انواع دیگ بخار - دیگ آبگرم - دیگ روغن داغ - فیلتر شنی - منبع کویلی - بویلر تشعشعی - هیتر مشعل دار - دی اریتور - دیگ ذغال سنگی - سختی گیر آب - مبدل حرارتی – بالمیل و دستگاه ازن ساز جهت ضد عفونی کاملا موثر ( کاملا موثر بر ویروس کرونا) هوا، تجهیزات ، تاسیسات محیط های ادارای ، مسکونی،درمانی و آموزشی ، کارخانجات ، گلخانه ها در ظرفیت های مختلف توانسته اند تمام قطعات به کار رفته در تولید دستگاه ها را از بهترین برندهای داخلی و خارجی تهیه نموده و با نازلترین قیمت وارد بازار نماید.

قابل ذکر است. که بویلر آبگرم فولادی به دلیل نوع آلیاژ بکار رفته در بدنه ی آن از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی بالا و نیز فشارهای خیلی بالا را دارا می باشد. همچنین این سری از دیگ آبگرم با هر نوع سوخت قابلیت عملکرد بدون محدودیت را دارند. دیگ آبگرم فولادی از اجزایی شامل بدنه دیگ، لوله ها، صفحات نگهدارنده لوله ها، کوره دیگ، اتصالات لوله رفت و برگشت، اتصال لوله انبساط، شیر اطمینان و شیر تخلیه، دریچه های بازرسی، محفظه دود، درب های جلو و عقب، اتصال دودکش عایق و روکش، شاسی تشکیل شده است..



( فروش ) های دیگر