فروش بویلر موتورخانه ای در چهاردانگه

Engine room boiler-1
Engine room boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


در کشور های آسیا میانه و افغانستان با توجه به گران بودن سوخت مایع و فقدان گاز با توجه به فراوانی و ارزانی سوخت ذغال سنگ است.فاده از دیگ های ذغال سنگی متداول و مقرون به صرفه می‌باشد . شرکت بویلر صنعت با توجه به متد جدید ، اقدام به طراحی و ساخت انواع دیگ ذغال سنگی در ظرفیت‌های مختلف نموده است. . با توجه به دودزایی سوخت ذغال سنگ ، شرکت بویلر صنعت، تدابیر خاصی در طراحی دیگ ذغال سنگی لحاظ کرده است. . این بویلر دارای سه‌پاس کامل حرارتی و با راندمان بالا می‌باشد .

ماشین آلات شرکت مطابق با تکنولوژی روزدنیا می باشد .انواع نوردورق ،دریل های ستونی ،دستگاههای تراش ،پرس های کشتی و برشی انواع دستگاهای جوشی DC،CO زیرپودری اتومات که همگی جهت کیفیت بهتر و سهولت تولید را برای سازنده به ارمغان می آورد.

بر روی این صفحات لوله‌ها پرچ می‌شوند لوله‌ها توسط لوله گشاد کردن غلطکی (اکسپند کردن) به صفحه لوله‌ها محکم می‌کنند به این عمل والس‌زنی گفته می‌شود جوشکاری لوله‌ها به صفحه لوله  نیز کاری متداول است. این عمل نشتی سر لوله‌ها را کاهش می‌دهد دراین حالت دیگر گشاد کردن دهانه لوله‌ها ضرورت ندارد. در دیگ‌های با فشار کمتر از psig لوله‌ها را به صفحات توسط اکسپند کردن متصل می‌کنند ولی در دیگ‌های با فشار بیشتر علاوه بر اکسپند کردن لوله‌ها بایستی جوشکاری نیز شوند.



( فروش ) های دیگر