فروش بویلر هایی با سوخت بیومس در شهر جدید اندیشه

Boilers with biomass fuel-1
Boilers with biomass fuel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


 برآورد هزینه های ساخت یک نیروگاه زیست توده فرایندی پیچیده است..زیرا هزینه های مربوطه با توجه به سوخت زیستی مورد است.فاده در نیروگاه، هزینه خرید آن، و همچنین تکنولوژی به کار رفته در نیروگاه و طراحی آن جهت تبدیل مواد اولیه به سوخت و بعلاوه مکان ساخت نیروگاه متغیر است..در مجموع قیمت جهانی برق تولیدی از این منبع از   تا دلار برای هر کیلووات می باشد. برای تجزیه و تحلیل قیمت برق حاصل از منابع زیست توده باید به موارد ذیل توجه نمود . 

این پروژه در سال و در قالب انجام پتانسیل سنجی برای کل کشور و منبع عمده زیست توده شامل زائدات جامد صنایع ، فاضلابهای شهری و صنعتی، فضولات دامی و زائدات کشاورزی در دو بخش آماری و پتانسیل واقعی کل کشور و تهیه اطلس های مربوطه آغاز شده و در حال انجام می باشد. از فعالیت های انجام شده در راستای این پروژه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 در آفریقا نیز کشور های کنیا ، موریس ، تانزانیا ، اوگاندا و زیمباوه با کمک منبع بایوگاز و نیروگاههای CHP در این زمینه در حال فعالیت می باشند البته این قاره از لحاظ منابع زیست توده و به خصوص زباله ها بسیار غنی می باشد .ضمنا قرار است. که یک نیروگاه به ظرفیت . مگاوات در سال در کنیا احداث گردد . همچنین در کشور های کامرون ، ساحل عاج ، غنا ، لیبریا ، نیجریه ، رواندا ، سنگال و سیرالئون برنامه ریزی لازم جهت احداث نیروگاههای زیست توده در سالهای آتی شده است. .از تعدادی از منابع زیست توده می توان  به عنوان سوخت در نیروگاه است.فاده نمود لیکن رویکرد کنونی این صنعت به است.فاده بیشتر از pellet می باشد  .  به نحوی که بزرگترین نیروگاه با کمک این سوخت در انگلستان با ظرفیت تولید مگاوات در حال کار می باشد که توان این نیروگاه در سال با کمک هیبرید شدن با زغال سنگ به گیگاوات رسیده است. .همچنین عملیات ساخت دو نیروگاه دیگر هر یک به توان مگاوات با سوخت pellet در سال آغاز گردیده است. . 



( فروش ) های دیگر