خدمات و سرویس بویلر هایی با سوخت بیومس در شهر قدس

Boilers with biomass fuel-1
Boilers with biomass fuel-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


منابع زیست توده به منبع مختلف و عمده شامل زباله ها، فاضلاب های صنعتی، زائدات جنگلی – کشاورزی و دامی تفکیک می شود. که فقط بر اساس مطالعات انجام شده برای یکی از این منابع یعنی پسماندهای جامد شهری (زباله ها) آن هم فقط برای شهرهای بالای ، نفر نتایج حاصل شده است..

دیگ های بخار دیگری هستند که سوختهای جامد مثل پلاستیک را می سوزانند. تقریبا تمام مواد آلی را میتوان سوزاند ولی سوال این است. که آیا منبع سوخت، تولید پایداری دارد و هزینه آماده کردن، حمل و نقل و سوزاندن آن مقرون به صرفه است. یا نه؟ اگر شما امکان کار در واحد گرمای اتلافی را دارید باید بدانید که سوخت ارزان ارزش حرارتی بالایی دارد و باید مثل سوخت های گرانی که می خرید با آن رفتار کنید. اگر این سوخت را به صورت بهینه نمی سوزانید، با خرید سوخت دچار کسری بودجه خواهید شد. وقتی به طور نرمال میسوزد شبیه چیست و وقتی نرمال نیست چه باید کرد. نحوه ذخیره سوخت و انتقال آن میتواند بر ایمنی واحد موثر باشد.

امروزه به دلیل نیاز به کاهش تولید گازهای گلخانه ای توجه بازار جهانی به مصرف سوختهای پاک و به ویژه بایومس معطوف گردیده است. که این امر موجب افزایش تقاضای بین المللی این منبع انرژی برای مصارفی چون حمل و نقل ، برق و حرارت گردیده است. .



( خدمات و سرویس ) های دیگر