خدمات و سرویس بویلر های چگالشی در شرق تهران

Condensing boilers-1
Condensing boilers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


دیگ های چگالشی در مقایسه با دیگ های معمولی دارای سطح صدا و لرزش بسیار کمتری می باشند، بطوریکه در فاصله یک متری از دیگ های چگالشی، آنها فقط دارای دسیبل صدا می باشند. برای درک بهتر سطح صدای بسیار پایین دیگ های چگالشی در جدول زیر سطح صداهای مختلف بر حسب دسیبل نمایش داده شده است..

بویلرهای چگالشی به گونه ای طراحی شده اند که گرمای بیشتری را قبل از اینکه از دست برود بازیابی کنند. در بویلر‌های قدیمی‌تر، می‌توانید انتظار داشته باشید که گرمای خروجی از دودکش بیش از درجه سانتیگراد باشد. با یک بویلر چگالشی، دمای آن به طور قابل توجهی به حدود درجه سانتیگراد کاهش می یابد. این بویلرها در بازیافت آن گرما برای افزایش دمای آب خنک برگشتی عالی هستند.

در دیگ های چگالشی با توجه به دمای پایین محصولات احتراق، جنس دودکش معمولا از PVC می باشد. کاهش دمای گازهای حاصل از احتراق تاثیر مستقیم روی حجم گازهای خروجی دارد. کاهش دما علاوه بر تقطیر آب های موجود در محصولات خروجی، باعث منقبض شدن گازهای خروجی و در نتیجه کاهش قطر دودکش می شود. دودکش های PVC همانند دودکش های فلزی در دیگ های فولادی یا چدنی نیاز به ساپورت، عایق کاری و فضای زیاد ندارند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر