فروش بویلر های چگالشی در شرق تهران

Condensing boilers-1
Condensing boilers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


گرما همچنین از یک ناحیه تراکم ثانویه عبور می کند، چیزی که انواع دیگر بویلرهای بخار ندارند. در این بخش، هوای گرم متراکم می‌شود و باعث ایجاد قطرات یا بخار آب می‌شود &#; که جمع‌آوری شده و از طریق یک خروجی تخلیه می‌شوند. این یکی از مزایای اصلی بویلر چگالشی است. زیرا هیچ بویلر دیگری این میزان بازده را نخواهد داشت.

بویلر چگالشی نوعی بویلر است. که برای بهبود بازده انرژی طراحی شده است.. این امر با متراکم کردن بخار آب به گرما حاصل می شود. نفت یا گاز به عنوان سوخت برای راه اندازی آن است.فاده می شود. این نوع بویلرها ظرفیت بازیابی گرمای از دست رفته از گازهای خروجی را دارند.

سلام و عرض ادب. دو طبقه ساختمان داریم. زیربنای طبقه اول متره با گرمایش از کف و طبقه دوم متره و رادیاتور و فن کویل داره. در حال حاضر با موتورخانه، دیگ چدنی، مشعل، مخزن آب گرم و تجهیزات و پمپ های مربوطه گرمایش ساختمان تامین می گردد. اگر بخواهم آن را به دیگ چگالشی تبدیل کنم، آیا نیاز به نگه داشتن مخزن آبگرم است.؟ هزینه خرید و نصب دیگ چگالشی چقدر است.؟



( فروش ) های دیگر