فروش بکس برقی و بکس شارژی در پردیس

Electric box and rechargeable box-1
Electric box and rechargeable box-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


ارسال کالا از طریق پیک موتوری فقط مخصوص شهر تهران میباشد و خریدار در هر کجای شهر تهران میتواند پس از گذراندن مراحل خرید و ثبت آدرس دقیق اجناس خریداری شده ی خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است. که هزینه ی ارسال به عهده خریدار محترم میباشد.

بکس شارژی آپ اسپریت HK-CD۸ از ابزارهای شارژی است. که با است.فاده از آن می توان مبادرت به باز و بستن پیچ و مهره ها و اتصالات نمود. کا ربا این دستگاه زیاد سخت نیست و انوع مختلفی برقی و بادی و شارژی آن در بازار موجود می باشد. این آچار بکس به کمک حرکت چرخشی همزمان نهایت قدرت را برای باز کردن یا بستن پیچ و مهره در اختیار کاربرد قرار می دهد.

بکس شارژی HK-CD۸ دارای چراغ LED بوده و در ابعاد ۵.۵*۸*۸cm و وزن .۵ کیلوگرم تولید و به بازار عرضه می گردد. گشتاور این دستگاه معادل  نیوتن متر می باشد. نوع باطری به کار رفته در این محصول لیتیوم ولت است.. فرکانس آن ۵/ هرتز و سه نظام آن . میلیمتر خواهد بود. این محصول ساخت چین بوده و کیفیت مطلوبی دارد. در ضمن فاقد گارانتی است..



( فروش ) های دیگر