مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در بومهن

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


تابلو برق صنعتی تکفاز و سه فاز در مصارف خانگی و صنعت کاربردی تر هستند، عملکرد آنها به گونه است. که اگر مشکلاتی مانند نوسان، زیاد و کم شدن های ناگهانی ولتاژ، بار اضافی و غیره در شبکه توزیع برق به وجود آید با قطع کردن برق به صورت اتوماتیک از ضررهای ناشی از این قبیل مشکلات جلوگیری می کند. جریان عبوری در تابلو تک فاز کمتر از . کیلووات می باشد اما تابلو سه فاز دارای توان بالاتری نسبت به تابلوهای تک فاز هستند به همین دلیل برای جریان های بیشتر از . کیلووات از تابلو برق سه فاز است.فاده می شود. تابلو برق سه فاز و تکفاز را می توان در ابعاد مختلف ساخت، تابلو سه فاز با یک ولتاژ ورودی سه فاز امکان تغذیه چند مصرف کننده سه فاز را فراهم می کند.

وظیفه‌ی اصلی ترمینال یا کانکتور در تابلو برق صنعتی، اتصال سیم‌ها در حالت است.اندارد است.. زمانی‌که شما اتصال سیم‌ها را با نوارچسب انجام بدهید، جریان برق باعث گرم شدن محل اتصال خواهد شد که خطراتی مانند برق‌گرفتگی و آتش‌سوزی را درپی خواهد داشت.

این تابلو برق به دلیل جنس آلومینیومی دارای وزن سبک و هزینه کم است. و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. در برابر ضربه مقاوم بوده و از قدرت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. که سبب شده در محیط های نامساعد عملکرد خوبی داشته باشد. تابلو برق صنعتی آلومینیومی مانع از ایجاد تداخلات الکترومغناطیسی می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر