مشاوره و اجرا تابلو برق صنعتی در شهر ری

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


ترانس های CT که به آنها ترانسفورماتورهای جریان نیز می گویند برای اندازه گیری و محافظت، با است.فاده از سیگنال جریان کوچک، بکار گرفته می شوند که طرز کار آنها به این گونه است. که جریان هایی با دامنه زیاد به جریان های بسیار کوچک تبدیل می کند تا برای رله ها و دیگر تجهیزات مناسب باشد. ترانس های CT در دو نوع اندازه گیری و حفاظتی ارائه می شود.

استانداردهای تابلو برق صنعتی در زمینه های مختلفی چون ساخت، پیاده سازی، طراحی، حمل و جا به جایی، انبارش، نصب، تعمیر و جابه جایی تدوین و تعیین شده اند. است.انداردهای کلی در مورد تابلو برق و صنایع الکترونیک مربوط به است.انداردهای IEC و IEEE و ANSI می شوند و برای تابلو برق فشار متوسط و ضعیف بهترین و کامل ترین است.اندارد، استاندارد IEC است.

 از طرفی قیمت ساخت تابلو برق به برند و کیفیت قطعات است.فاده شده در آن هم بستگی دارد. اگر‌ قطعات خارجی و با کیفیت بالا باشند، نیاز به پرداخت هزینه بیشتر داریم. از این رو بهتر است. تا از مراکز فروش تابلو برق صنعتی به صورت روزانه از لیست قیمت تابلو برق صنعتی و انواع آن آگاه شویم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر