فروش تایمر دیجیتال و آنالوگ در شهر جدید اندیشه

Digital and analog timer-1
Digital and analog timer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


شرکت مهرسا یاسکاوا با سال ها تجربه در زمینه تأمین محصولات اتوماسیون صنعتی، توانسته جای خود را در میان صنعت گران کشور پیدا کند. مهرسا یاسکاوا به طور تخصصی در واردات و فروش محصولات شرکت های بزرگ دنیا مانند Omron ،Yaskawa ،Autonics ،Berme MeanWell و MicroDetector فعالیت می کند.

مهرسا یاسکاوا از زمان تاسیس خود تا به امروز توانسته در بخش های مختلف صنعت، در کنار صنعتگران باشد و به آنها در تامین محصولات مورد نیازشان کمک کند. با توجه به قیمت های عادلانه و خدمات پس از فروش مناسب مشتریان ما همواره به ما باز می گردند که این انگیزه ای دو چندان برای ادامه کار ماست.

در صنعت مرغ‌داری و گاوداری و در سوله‌های نگه‌داری مرغ و گاو، معمولا نور لامپ‌ها باید در ساعات متفاوت روشن یا خاموش شود.  با است.فاده  از تایمر به راحتی میتوان اینکار را انجام داد . نکته مهم  استفاده از تایمر،کاهش مصرف برق به میزان زیاد می باشد.



( فروش ) های دیگر