فروش تجهیزات آتش نشانی در شرق تهران

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


آتش نشانی از جمله شغل های سخت و زیان آور است.. آتش نشانان افرادی سخت کوش و فداکار بوده که گاهی برای نجات جان دیگران جان خود را به خطر می اندازند. در صورتی که افراد توانایی مقابله با حریق را نداشته باشند و نیاز به نیروهای با مهارت و متخصص در این زمینه باشد، آتش نشانان وارد عمل شده و عملیات اطفاء را آغاز می کنند. همان گونه که بیان شد وظیفه آتش نشانان فقط شامل خاموش کردن آتش نمی شود و نیاز به تجهیزات و لوازم ایمنی دارند تا بتوانند هم وظیفه خود را به درستی انجام دهند و هم در حین کار دچار آسیب نشوند.

لباس یک آتش نشان حافظ جان او است.. در این لباس است. که آتش نشان بدون نگرانی از سوختن و آسیب رسیدن به اعضای بدنش می تواند کار خود را انجام دهد. یک آتش نشان باید شلوار و اورکت مخصوص آتش نشانی را بپوشید و از زیر نیز بلوز و جلیقه آتش نشانی را به تن داشته باشد. لباس یک آتش نشان از مواد کاملا نسوز ساخته می‌شود و دارای تعدادی لایه است.. به صورت کلی هر یک از لایه ها از درصدی خاصی از مواد اولیه ساخته شده است.. لباس کار آتش نشانی در رنگ های مختلفی طراحی می‌شود اما همه آنها را با لباس نارنجی رنگ می‌شناسیم. روی لباس آتش نشانی می‌توان نوارهای شبرنگ را نیز دید. در قسمت سر آستین از کشبافت است.فاده می‌شود که مبادا آتش و یا مواد دیگر به آستین راه پیدا  کند.

جلیقه آتش نشانی از دیگر تجهیزاتی است. که آتش نشان با پوشیدن آن ایمنی خود را تامین می‌کند. این جلیقه از جنش کتان است. و در برابر حرارت مقامت مناسبی از خود نشان می‌دهد. نوارهای شبرنگ نصب شده روی جلیقه این امکان را فراهم می‌آورد که دیگر عابرین پیاده و افراد عادی از حضور افراد مطلع شوند. این جلیقه بیشتر در ماموریت هایی که در شب انجام می‌گیرد مورد است.فاده قرار می‌گیرد. روی اسن جلیف حتما کلماتی مانند fire نوشته می‌شود و جهت قرار دادن دیگر تجهیزات آتش نشان جیب برای آن طراحی می‌شود.



( فروش ) های دیگر