مشاوره و اجرا تجهیزات آتش نشانی در چهاردانگه

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


این دستکش ها طوری طراحی می شود که به آتش نشان اجازه دهد به راحتی کار خود را انجام دهند و در عین حال خطری دست وی را تهدید نکند. اما مهمترین دستکش مورد است.فاده آتش نشان ها دستکش عملیات (ضد حرارت و نسوزی) است. که کف آن چرم است. و در دست گرفتن شلنگ آتش نشانی را برای آتش نشان ها راحت می‌کند.

محصولاتی که در این دسته بندی قرار می گیرند در واقع ابزار ها و پوشش هایی هستند که از آتش نشان در برابر عوامل محیطی، حریق، مواد شیمیایی، اشیا تیز و برنده و دیگر خطرات موجود در محل حادثه محافظت می کنند. این وسایل شامل موارد زیر هستند:

همانطور که گفتیم آتش انواع مختلفی دارد و هر نوع آتش به وسیله ماده‌ی خاص با ترکیب خاصی خاموش می‌شود. یکی از تجهیزاتی که موادی مانند کف و آب را با هم ترکیب می‌کند تناسب سازها هستند. این تجهیزات با ترکیب کف و آب و هدایت آنها به داخل شلنگ ها این امکان را می‌دهند که آتش با کمترین خسارت و زمان خاموش شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر