مشاوره و اجرا تجهیزات بیسیم و رادیویی در شهر جدید اندیشه

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


شبکه‌های وایرلس به دو صورت دایرکشنال تک جهته (Directional Wireless Network) و امنی دایرکشنال همه جهته (Omni-Directional Wireless Network) می‌باشند، که این خصوصیت وابستگی مستقیم به تجهیزات بیسیم مورد است.فاده در شبکه و همچنین فاصله کلاینت‌ها در چنین شبکه‌های دارد.

تا سال از سیستم‌های بدون سیم تنها برای ارتباطات و تبادل داده (از نوع آنالوگ یا دیجیتال) است.فاده می‌شد. اما در سال‌ها اخیر تجهیزاتی به بازار ارایه شده اند که از سیستم‌های Wireless برای انتقال انرژی برق است.فاده می‌کنند. در کاربردهای خانگی، از این تجهیزات با نام شارژر وایرلس یاد می‌شود. در حال حاضر از انواع شارژر بی سیم در منازل بیشتر برای شارژ کردن باتری تلفن‌های همراه به صورت مجاورتی است.فاده می‌شود.

مودم Huawei B G LTE : قیمت خرید و مشخصات فنی مودم G LTE وای فای رومیزی هوآوی B لن دار یکی از بهترین گزینه‌ها برای است.فاده در منزل و دفتر کار با امکان اتصال از طریق کابل شبکه به پورت LAN انواع دستگاه DVR و NVR جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته با است.فاده از مودم B هواوی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر