فروش تجهیزات جوشکاری و هویه در بومهن

Welding and soldering equipment-1
Welding and soldering equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


کالا جوش آریا ، جوش و برش آراد کننده مدرنترین دستگاه های جوش و برش آرگون، Co، پلاسما و رکتیفایر و وارد کننده و تامین کننده کلیه ملزومات، دستگاهها و تورچ های جوشکاری و برشکاری قیمت دستگاه جوش دنیای جوش و برش و فروش انواع ادوات جوشکاری و الکترود جوشکاری به قیمت عمده در کالا جوش آریا جوش و برش سوان شرکت صنایع جوش و برش کارا اراک شرکت جوش و برش کارا اراک گام الکتریک ابزار جوش لیست قیمت دستگاه جوش آرگون ابزار جوش و برش

کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار ( رگلاتور و مانومتر ) و محصولات ایمنی هواگاز و… می باشد که سری گرمکن های متنوعی تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر