مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در شهر جدید اندیشه

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


سلام . برای ساختمان یک پست کیلوولت ابتدا باید با توجه با اینکه ترانسفورماتور مورد است.فاده دارای چه ظرفیت و ابعادی هست و در نظر گرفتن فضای مورد است.فاده برای تابلو های سکسیونردیژنکتور ونوع آن ( یخچالی و یا کمپکت ) تصمیم گیری می شود . ولی در حال حاضر است.فاده از پست های کیوسک که دارای فضای نصب سلول های دیژنکتور و سکسیونر و نصب ترانسفورماتور می باشد مقرون به صرفه خواهد بود .

باتیس کالا فروشگاه تخصصی صنعت برق و فضای مناسب برای توسعه کسب کارهای فعال در صنعت برق است. . در باتیس کالا میتوانید محصولات قابل عرضه خود را بفروشید. محصولات جدید در بازار را به فعالان این صنعت معرفی کنید. شما میتوانید با دریافت اپلیکیشن باتیس کالا نبض بازار برق رو در دست بگیرید. باتیس کالا بازاریست به وسعت صنعت برق ایران تنها در گوشی شما!!! 

معمولا ترانسفورماتورهای تغذیه داخلی به صورت یک سیم پیچ ثالثیه در ترانسفورماتور زمین ترکیب شده و بدین ترتیب ترانسفورماتور زمین &#; تغذیه داخلی به صورت واحد ساخته می شوند ؛ که در این صورت تنها یک ترانسفورماتور که به دو منظور زمین و تغذیه داخلی ساخته شده ، در کنار ترانسفورماتور قدرت نصب می شود .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر