مشاوره و اجرا تجهیزات شبکه برق رسانی در شهر ری

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


سلام . برای ساختمان یک پست کیلوولت ابتدا باید با توجه با اینکه ترانسفورماتور مورد است.فاده دارای چه ظرفیت و ابعادی هست و در نظر گرفتن فضای مورد است.فاده برای تابلو های سکسیونردیژنکتور ونوع آن ( یخچالی و یا کمپکت ) تصمیم گیری می شود . ولی در حال حاضر است.فاده از پست های کیوسک که دارای فضای نصب سلول های دیژنکتور و سکسیونر و نصب ترانسفورماتور می باشد مقرون به صرفه خواهد بود .

توان راکتیو (Q) یا غیر مفید برعکس توان اکتیو، بین منبع تولید و مصرف کننده در رفت و آمد است. و به اجبار به همراه توان فعال در سیم ها انتقال می یابد. از این رو می بایست میزان آن متعادل و متوازن نگاه داشته شود. این توان اگرچه قابل مشاهده نیست اما لازمه به کار افتادن برخی تجهیزات نظیر دستگاه هایی است. که دارای موتور سه فاز هستند و در صنایع و کارخانجات مورد است.فاده قرار می گیرند.

ترانسفورماتور جریان اصطلاحاً CT نیز خوانده می‏شود و از جمله اجزای پست برق می باشد. در خطوط تولید،‌ انتقال و توزیع و مصرف برق، جریان ها بسیار متفاوت هستند. این جریان ها از چند آمپر تا ده‏ها هزار آمپر می توانند متغیر باشند و برای اندازه گیری، حفاظت و کنترل می‏بایست به جریانی نسبتاً یکنواخت تبدیل شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر