فروش تجهیزات فیبر نوری در شهر جدید اندیشه

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


اهمیت مخابرات مدرن را در جوامع امروزی نمیتوان به هیچ وجه نادیده گرفت.برای یک لحظه فرض فرض کنید که شبکه تلفن  در هیچ جای جهان وجود نخواهد  داشت.ایا بدون ان امکان زندگی داشت در روزگار قبل از گراهام بل  شاید ولی امروزه قطعا خیر.تمامی جنبه های زندگی امروزه وابسته به مخابرات است..

نمایندگی فروش انواع فیبر های نوری صنعتی در ایران که کابل های فیبر نوری صنعتی را برای کاربرد های خاص تولید می کند، بازار فیبر نوی ایران است. که علاوه بر کابل های نوری شبکه، کابل های فیبر نوری صنعتی را برای انتقال اطلاعات بین دستگاه های صنعتی وارد و …

با تارنوما شما می توانید تلفن، اینترنت، سرویس‌های چند رسانه ای مانند IPTV و سایر سرویس‌های بر بستر داده را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی دریافت نمایید. برای این کار کافی است. به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه کرده و در مرحله اول با وارد کردن شماره خط تلفن خود، از پشتیبانی فیبر نوری در منطقه خود آگاه شوید. در صورت پشتیبانی می توانید ادامه مراحل را شامل درخواست فیبر و تهیه سرویس انجام دهید. در حال حاضر درخواست فیبر به رایگان و ظرف ساعت توسط شرکت مخابرات برای شما انجام می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر