فروش تجهیزات لیزری در بومهن

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


کار با دستگاه برش لیزر صنعتی نیاز به تخصص بالایی نداشته و با آموزش‌های ابتدایی می ‌توان از این دستگاه است.فاده نمود. جهت شروع به کار با دستگاه برش لیزر صنعتی، ابتدا به یک مکان جهت قرارگیری دستگاه، کامپیوتر و برنامه‌ هایی مانند فوتوشاپ نیاز خواهد بود. در هنگام کار با دستگاه لیزر صنعتی به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه، اپراتور می ‌تواند قدرت و سرعت دستگاه را تنظیم کرده و فایل را واگذاری و مابقی کار را به عهده دستگاه بگذارد.

دستگاه لیزر حکاکی می توانند انواع طرح و نقش، نوشته، بارکد، تاریخ و یا هر اطلاعات دیگری را بر روی انواع متریال حک کنند. در این دستگاه ها با برداشتن عمق مشخصی از قطعه مورد نظرعملیات حکاکی انجام می شود. این دستگاه ها در دو مدل نوین و فینو طراحی و ارائه شده اند. لیزر حکاکی مدل فینو دارای یک میز اختصاصی است. که انجام فرآیند حکاکی را بسیار سهل تر نموده است.. در دستگاه لیزر حکاکی مدل نوین اما میز اختصاصی وجود ندارد. ابعاد کوچک این دستگاه این مدل را تبدیل به یک مدل پرتابل برای حکاکی نموده است..

دستگاه های لیزر حکاکی مارکینگ را میتوان یکی از اصلی ترین دسته های لیزر صنعتی دانست. با است.فاده از لیزر های حکاکی امکان حکاکی متن، تصویر، اعداد و &#;  روی متریال گوناگون از جمله انواع فلزات، چوب، چرم، آینه و &#; وجود خواهد داشت. از برترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به سایر روش ها میتوان به عدم است.فاده از جوهر اشاره کرد. در این روش به علت انجام حکاکی روی بدنه سطوح و در عمق های دلخواه امکان کمرنگ شدن و یا پاک شدن متن و یا تصویر حک شده به صفر خواهد رسید.



( فروش ) های دیگر