فروش تجهیزات لیزری در شرق تهران

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است.. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است.. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است.. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است.. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است.. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.

اپراتور به شخصی گفته می ‌شود که با یک دستگاه کار کرده و وظیفه نگهداری از آن را به‌ عهده دارد. این شخص هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه‌ و همچنین انتخاب طرح‌ ها نداشته و تنها وظیفه کار با دستگاه را خواهد داشت. اپراتور باید تمام ریزه‌ کاری‌ های کار با دستگاه لیزر صنعتی را دانسته و دانش‌ های مورد نیاز در این حوزه را یاد گرفته تا بتواند با دقت و مهارت بسیار بالایی با این دستگاه کار کرده و برش و حکاکی های موردنظر را بر روی متریال ها انجام دهد.اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستگاه و همچنین محیط رعایت کرده و با تمامی قطعات دستگاه آشنا بوده و تا بتواند به‌ راحتی با دستگاه کار کند. به‌ عنوان مثال اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند که چه لنزی برای برش و حکاکی چه متریالی مناسب می ‌باشد و موارد بسیاردیگری.

انواع‌ لیزرهای مورد است.فاده در دستگاه های لیزر صنعتی عبارتند از لیزرهای جامد، لیزرهای گازی، لیزرهای فیبری، لیزرهای شیمیایی و لیزرهای رادیواکتیو. البته لازم به ذکر است. پرکاربردترین لیزرها در صنعت لیزرهای گازی و جامد هستند.



( فروش ) های دیگر