فروش تجهیزات مایکروویو در شهر ری

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


این دستگاه یکی از انواع لینک مایکروویو برای داخل یا خارج ساختمان و در هر نوع شرایط آب وهوایی مناسب است.. از ویژگی های  دیگر این محصول قابلیت های بالا با قیمت مناسب، نصب و راه اندازی آسان و حمایت از زیر شبکه ها برای رابط و نگهداری از طرح ها است..

بر خلاف مخابرات باسیم که هر جفت فرستنده و گیرنده به وسیلهٔ رابط‌های مجزا و ایزوله از هم به هم متصل شده‌اند، در مخابرات بی‌سیم کاربران در هوا مخابره کرده و تداخل زیادی بین آن‌ها وجود دارد. این تداخل متشکل از تداخلی است. که بین فرستنده‌هایی که با یک گیرنده خاص در ارتباط هستند، تداخلی که بین یک فرستنده خاص و چند گیرنده اش وجود دارد، و تداخلی که بین جفت‌های مختلف از فرستنده و گیرنده وجود دارد.

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 



( فروش ) های دیگر