مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در شهر ری

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


سیستم رادیویی مایکروویو، سیستمی است. که به منظور پخش و انتقال داده ها از راه دور مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم مایکروویو شامل رادیوهایی است. که در بالای دکل های مایکروویو قرار دارند و به منظور برقراری ارتباطات مایکروویو از تکنولوژی خطوط رادیویی مایکروویو به صورت مستقیم است.فاده می کنند.

روش يك طرفه روشي براي ارتباطات نقطه به نقطه بدون است.فاده از دستگاه تكرار كننده است.. در اين روش برا ي ارسال و دريافت پيام‌هاي بين دو واحد سيار از بسامد مشابهي است.فاده مي‌شوده بدين معني كه، ارسال و دريافت هر دو روي يك بسامد مشخص انجام مي‌گيرد، همچون ارتباط بين دو واحد سيار خودرويي و يا دوراديوي متحرك دستي با يكديگر.

اگر نیاز به پهنای باند بالا و لینک است.یبل و با کیفیت دارید یا دو نقطه شما در فاصله دوری از یکدیگر هستند بهترین راهکار برای شما است.فاده از ارتباطات Microwave است. که با است.فاده از تجهیزات اریکسون و هواوی قابل انجام است.. البته است.فاده از این لینک ها نکات و مسائل خاص خود را دارد اما بدون شک بهترین راهکار است.فاده از Microwave است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر