فروش تجهیزات و ابزار معدن در شرق تهران

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


بازرگانی صنعت پارس نوین در زمینه تولید و تامین تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی خطوط خردایش معادن و کارخانه آسفالت فعالیت می کند. این بازرگانی با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و متخصص در بخش های طراحی و مهندسی، تولید و کنترل کیفیت در صدد پاسخگویی به نیازهای فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی می باشد از دیگر خدمات بازرگانی صنعت پارس نوین می توان به تولید و تامین قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی اشاره نمود. لیست برخی از تجهیزات قابل ارائه به شرح زیر می باشد انواع سنگ شکن های چکشی، هیدروکن، فکی و ... انواع فیدر، سرند، ماسه شور و نوار نقاله انواع کارخانجات تهیه آسفالت در ظرفیت های گوناگون همچنین لیست قطعات و لوازم یدکی قابل ارائه به طور خلاصه بدین شرح است. انواع چکش، سندان، بغل بند و کلیه قطعات سنگ شکن های چکشی نظیر کوبیت، بهرینگر HS، ماسه ساز، پارکر، هازماک، گودوین انواع شانه فک ها، فک بند ها و یاتاقان ها و کلیه قطعات سنگ شکن های فکی انواع منتل، کانکیو، هدسنتر، گلدانی و تاپ شل، باتم شل، بوش ها و کلیه قطعات سنگ شکن های هیدروکن انواع توری های ضد سایش آهنی و فولادی، یاتاقان، بلبرینگ، وزنه لنگر، فنر قطاری و کلیه قطعات سرند ها انواع لاستیک، رولیک، پایه رولیک، غلطک، الکترو موتور، گیربکس، دنده، زنجیر و کلیه قطعات نوار های نقاله انواع بازو، پنجه، یاتاقان، جک، کرپی، زنجیر، قاشقک الواتور و کلیه قطعات کارخانه آسفالت انواع ناخن، پین ناخن، کلنگ، تیغه، گوشه، محافظ تیغه، محافظ گوشه، پیچ و مهره و کلیه قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی

تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.

تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.



( فروش ) های دیگر