مشاوره و اجرا تخریب سازه در شهر جدید اندیشه

Destruction of the structure-1
Destruction of the structure-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


هنگامی که در اطراف سازه فضای خالی وجود نداشته باشد از این روش است.فاده می شود. این روش زمانی که باید از سازه های اطراف محافظت شود کارایی دارد. در این روش مواد منفجره در طبقات پایین تر از مرکز سازه قرار داده می شود. از آنجا که باید با انفجار ساختمان فرو بریزد در این موارد از مواد منفجره سنگین است.فاده می شود.

در این روش ها یک سازه با است.فاده از تجهیزات و دستگاه های مختلف، بدون انفجار مورد تخریب واقع می شود. هر یک از این روش ها برای انواع خاصی از سازه ها کارایی بیشتری دارد. با است.فاده از برخی از ابزارها آسیب کمی به مواد ساختمانی و اجزای آن وارد می شود. این روش ها زمانی که قصد بازیابی و است.فاده مجدد از مواد ساختمانی وجود داشته باشد کارایی بیشتری دارند.

با توجه به وزن ماشین‌ها و عملکرد آنها لازم است. است.حکام کف برای بارگذاری بررسی شود. در صورتی که طبقات ظرفیت تحمل بارهای مورد نیاز را نداشته باشند، از سازه‌های موقتی مانند شمع‌گذاری زیر کف برای تامین مقاومت است.فاده می‌کنیم. با تایید مهندس ساختمان، می‌توان ماشین‌آلات را به طبقه مورد نظر انتقال داد. توجه داشته باشید که علائم کف طبقه‌ی در حال تخریب (مانند نوارهای هشدار دهنده یا رنگ‌ها)، سطح شمع‌گذاری زیر آن مشخص شود تا ماشین‌آلات در خارج از محدوده درست خود حرکت نکنند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر