فروش ترازو دیجیتال در شرق تهران

digital scale-1
digital scale-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


ترازوی فروشگاهی ساتریو دارای ظرفیت کیلو گرم با دقت گرم می باشد ، دستگاه دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل بوده و قابل است.فاده فروشگاه ها می باشد ، ترازو قابلیت اتصال به پرینتر جانبی را نداشته و در گروه ترازوی ساده فروشگاهی قرار گرفته است. ، دیجی اسکال ترازو را به مدت ماه گارانتی می نماید .

ترازو صنعتی پند مدل با بدنه ی فلزی مقاوم می باشد که digi scale این محصول را به مدت ماه گارانتی می نماید و در محیط های صنعتی قابل است.فاده می باشد ، اتصال ترازو به کامپیوتر و شمارش دقیق قطعات صنعتی از ویژگی های دستگاه می باشد که این ویژگی موجب معروف بودن دستگاه به ترازو تعداد شمار می گردد .

ترازوی قد و وزن قپانی سکا مدل ترازوی بسیار کارآمد، بی نیاز از برق و باتری و دقیق است.. این ترازوی پزشکی که شرکت سکا از آلمان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ترازوهای پزشکی آن را تولید کرده است.، از حیث کارایی، ماندگاری و ارزش خرید می تواند جزو نخستین انتخاب ها برای هر مجموعه پزشکی، کلینیک ها و مراکز درمانی پیشنهاد داده شود. 



( فروش ) های دیگر