فروش ترازو دیجیتال در شهر ری

digital scale-1
digital scale-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


ترازوی قطعه شمار کیلویی کیا مدل KIA جهت توزین قطعات هم وزن طراحی شده است. که علاوه بر توزین دقیق قطعات ، ترازو قادر است. که تعداد دقیق قطعات را نیز نمایش دهد و این امر کار برای شمارش قطعات ، انجام امور بسته بندی در فروشگاه های ابزار و یراق و کارگاه های تولید آسان نماید ، ترازوی کیا دارای کیلو گرم ظرفیت توزین است. که با دقت گرم این عملیات را به پایان می رساند ، دیجی اسکال نمایندگی ترازو کیا ، دستگاه را به مدت سال گارانتی می نماید و تعمیرات ترازو دجیتال کیا را در مدت گارانتی به صورت رایگان و پس از آن بر اساس تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولیدی با قطعات اصلی انجام می نماید .

ترازوی صنعتی اگر چه یک ترازوی الکترونیکی محسوب می شود، اما کلیدهای محدود آن باعث سهولت است.فاده  از آن می شود. در واقع است.فاده از این نوع ترازو نیاز به آموزش و حتی تجربه بالایی ندارد و کاربر می تواند خیلی زود و در اولین جلسه نحوه است.فاده از آن را بیاموزد. اما این نکته نباید باعث غفلت از نظافت روزانه از گرد و خاک و رطوبت احتمالی و نیز خشک نمودن قطعات آن شود. چرا که علی رغم بدنه محکم و ضد آب آن، نفوذ آب به قطعات الکترونیکی ترازو خیلی زود می تواند باعث خراب شدن و از کار افتادن آن شود. علاوه بر بدنه مقاوم و فلزی، معمولا سینی توزین این ترازو نیز در معرض آب و رطوبت قرار می گیرد، به همین دلیل معمولا سینی توزین ترازوی صنعتی از فلزهای ضد آب و ضد زنگ ساخته می شود. این ترازوها دارای نمایشگر ال سی دی یا ال ای دی هستند.

ترازوی قطعه شمار جهت شمارش آسان قطعات به کار می رود و در کارگاه های صنعتی برای امر بسته بندی قطعات بهترین و سریع ترین راه است. ، خرید ترازوی شمارنده علاوه بر افزایش سرعت امکان خطا در شمارش را کاهش می دهد ، ترازو lgcn در ظرفیت و دقت های متنوعی تولید می گردد .



( فروش ) های دیگر