فروش تراز لیزری در شمال تهران

Laser level-1
Laser level-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.


رنگ لیزر عامل مهمی است. که باید به آن توجه شود. دستگاه های لیزری معمولا از دو رنگ قرمز و سبز تشکیل شده اند. نوع قرمز که معمول تر نیز می باشد بهینه برای کارهای ساختمانی درونی است. چرا که این نوع لیزر در نور زیاد خوب دیده نمی شود. 

تراز لیزری از جمله ابزار های اندازه گیری محسوب می شود که کار اصلی آن محاسبه میزان شیب است. که در نهایت برای تراز کردن از آن است.فاده می شود. این نوع از دستگاه دارای انواع مختلف بوده که در ادامه به بررسی انواع آن و ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

سیستم عملکرد تراز لیزری با است.فاده از اشعه لیزر که در راستای خط قائم (Y) و خط افق (X) عملیات تراز اتوماتیک را انجام می دهد، انجام می شود. اشعه لیزر در زمان است.فاده دو خط عمود برهم را تشکیل می دهد که یک خط در راستای افقی و دیگری راستای عمودی را مشخص می نماید، همچنین در تراز لیزری امکان است.فاده از یک راستا (عمودی یا افقی) نیز وجود دارد. در تراز لیزری سیستم تراز، به روش اتوماتیک است. که درصورت تراز نبودن سطح به صورت خودکار و با است.فاده از سیستم هشدار دهنده صوتی انجام می شود .



( فروش ) های دیگر