خدمات و سرویس تراش دو طرف شيشه هاي تخت CNC در شهر جدید اندیشه

CNC cutting of both sides of flat glass-1
CNC cutting of both sides of flat glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


در این حالت که جعبه روی زمین است. تفاوت بین نیروی است.اتیکی و دینامیکی زیاد است. و طبیعی است. که هر چه جعبه سنگین تر باشد این تفاوت بیشتر هم می شود و این حالت همان sliding contact screw می باشد ولی اگر از حالت rolling contact screw است.فاده کنید یعنی چند عدد ساچمه زیر جعبه بگذارید آنوقت نیروی بسیار کمتری برای حرکت دادن جعبه نیاز دارید و فاصله بین نیروی است.اتیکی و دینامیکی بسیار کمتر می شود و بال اسکرو ها همین حالت Rolling contact screw را دارند .

سلام و ارادت.در حال سر هم کردن یک سی ان سی کارگاههی هستم.استپ موتور ۸ کیلو وات انتخاب کردیم.آیا میشود محور طولی را تا متر بوسیله ی بال اسکرو جابجا کرد؟ محور عرض ما۵ سانت هستش و انتقال آن نیز بوسیله ی بال اسکرو ان جام میشود.

یکی از دوستان من در کشور افغانستان نیاز به خرید دستگاه CNC چوب و شیشه دارد هیچگونه آگاهی نسبت به آنچه که باید خریدار درنظر بگیرد و اینکه نیازش با کدامیک خط برآورده می‌شود هم ندارند به همین خاطر نیاز به آگاهی رسانی ازطرف شما ودرپایان انتخاب سیستم ازطرف ایشان وجود دارد خوشحال میشوم که راهنمایی بفرمایید



( خدمات و سرویس ) های دیگر