تولید و ساخت تراش و پخ زن آينه در شرق تهران

Mirror cutter-1
Mirror cutter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


همانطور که اشاره شد، قیمت آینه تراش خورده بستگی به طول سطح تراش و نوع آینه دارد. آینه ها در ضخامت های میل تا میل و حتی بالاتر قابل سفارش هستند. رنگ آینه ممکن است. سفید یا برنزی باشد. جهت است.علام قیمت بروز آینه تراش خورده با

صنعت شیشه و آینه که امروزه بیش تر مورد توجه قرار گرفته اس کاربردهای بسیاری نیز داره.شیشه از همان ابتدا که فقط نوعی سنگ هست قابل است.فاده نیست و باید سلسله مراتبی رو طی کنه که قابل مصرف باشه و ابتدا جام های شیشه رو از طریق دستگاه‌های زیر می توان برش زد:

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( تولید و ساخت ) های دیگر