تولید و ساخت تراش و پخ زن آينه در شهر جدید اندیشه

Mirror cutter-1
Mirror cutter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


متخصصان و تیم فنی و پشتیبانی هر روز و در هر لحظه در حال بروز رسانی کار خود هستن که داخل مجموعه از بروز ترین دستگاه‌های مجهز برای تراش شیشه و آینه است.فاده می‌کنن و این امر تلاش‌های بسیار رو پی در پی دنبال کرده اس امروزه تیم فرکو تمام سعی خود رو به انجام می‌رسونه که با بروزترین متد و ابزارهای در دسترس کار رو به صورت حرفه ای و با نازلترین قیمت‌ها انجام میده.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

از سال فعالیت خود را در زمینه صنعت شیشه آغاز نمود. ماموریت اصلی این شرکت در آن سال ها، ارائه کالا و خدمات صنعت شیشه ساختمان بود. امروزه بازرگانی شیشه سلیمی با تکیه بر سال تجربه و همچنین دانش و تکنولوژی روز اقدام به ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران در بستر اینترنت نموده است. تا بهترین کالا و خدمات را با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران ارائه نماید و بستری مناسب برای کسب اطلاعات در حوزه صنعت شیشه را فراهم آورد.



( تولید و ساخت ) های دیگر