خدمات و سرویس تراش پيشرفته شيشه CNC در شرق تهران

Advanced CNC glass lathe-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


دستگاه سی ان سی یک دستگاه برش شیشه با برشگری از جنس الماس است. که توسط برنامه‌های کامپیوتری هدایت می‌شود. در نتیجه می‌توان هر طرحی را برای آن تعریف نمود این طرح‌ها می‌توانند شامل انواع خطوط مستقیم و منحنی پیچیده باشند. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را با است.فاده از نرم افزار اتوکد (

در این ویدیو یک ماشین محور به همراه محور گنتری را مشاهده می نمایید که عملیات دیاموند روی شیشه خودرو را اجرا میکند. در این ماشین قطر دیسک توسط اپراتور وارد می شود اپراتور میتواند میزان خوردگی دیسک را اعمال کند. عملیات کنترل قاپک گذاری و همچنین چک کردن قاپک ها توسط کنترلر بصورت هوشمند انجام می گیرد.

دلیل احتیاج به دستگاه سی ان سی آن است. که در تولید قطعات ظریف و ریز و همین طور قطعاتی که در ساخت آن نیاز به دقت و اندازه گیری های بسیار بالایی وجود دارد انسان ممکن است. خطا کند اما این دستگاه با است.فاده از نرم افزارهای کامپیوتری با کمترین خطای ممکن آن قطعات را به خوبی خواهد ساخت.



( خدمات و سرویس ) های دیگر